Najczęściej zadawane pytania

Jakie są koszty dostawy?

 

Aby sprawdzić, jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wprowadź wszystkie produkty do koszyka a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów. 

 

Czy moja przesyłka dotrze bezpiecznie?

 

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości.

Przesyłki są oklejane firmową taśmą  by mieli Państwo pewność, że nikt ich nie otwierał po opuszczeniu magazynu.


Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie.

Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym.

W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia .

Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. 

 

Czy ceny na stronie są cenami brutto?

 

Wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych elvik.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT. 
Wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. 

 

Czy mogę zamówić większą ilość towarów?

 

Sklep elvik.pl jest platformą handlu detalicznego FHU Elvik i dlatego mamy możliwość realizacji zamówień na pojedyncze sztuki asortymentu. W przypadku chęci zamówienia większej ilości wybranego asortymentu należy wysłać zgłoszenie poprzez e-mail o chęci zamówienia większej ilości produktów na adres biuro.elvik@gmail.com 

 

Czy wystawiacie faktury VAT?

 

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu.

Faktury VAT drukowane są z datą wysyłki towaru i nie ma możliwości zmiany tej daty.

W celu uzyskania duplikatu faktury, prosimy o kontakt e-mail biuro.elvik@gmail.com

 

Czy dostanę fakturę proforma?

 

Istnieje możliwość wystawienia faktury proforma. W tym celu prosimy o informację poprzez e-mail biuro.elvik@gmail.com z zaznaczeniem numeru zamówienia oraz faksu lub adresu e-mail, na który wyślemy fakturę proforma. 

Wymagania techniczne zapewniające bezproblemowe działanie strony

Sklep elvik.pl nie wymaga specjalistycznego oprogramowania do poprawnego składania zamówień. Jedyne wymagania techniczne niezbędne do poprawnego działania strony internetowej to dowolna standardowa przeglądarka stron internetowych np. taka jak: Mozilla / Firefox / Internet Explorer lub inna oparta na Mozilli z obsługą JavaScript. 

Czekamy na Państwa pytania, sugestie i propozycje współpracy e-mail: biuro.elvik@gmail.com

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl